تعداد 0 محصول در سبد خرید شما وجود دارد
مبلغ کل: تومان
نتایج در این بخش نمایش داده می شود

با چاقی شکمی چه کنیم?

اندازه دور شکم بالای ۱۰۲ سانتی متر برای مردان و بالای ۸۸ سانتی متر برای زنان افراد را در معرض مستقیم خطر ابتلا به دیابت پرفشاری خون حملات قلبی کبد چرب و غیره قرار می دهد

فیبر بیشتری دریافت کنید
مصرف سبزیجات حبوبات و غلات کامل و مغز ها می تواند چربی اشباعی شکم را کاهش دهد

چربی سالم بخورید تا چربی بسوزانید منظور از چربی های سالم استفاده از مغزها، آووکادو، روغن های سالم مثل زیتون، سبوس برنج و کنجد می باشد

خواب خود را تنظیم کنید
خواب بیش از ۸ ساعت یا کمتر از ۵ ساعت هر دو باعث افزایش چاقی شکمی می شود

آرام باشید
استرس باعث پرخوری های عصبی و در نتیجه افزایش چربی های شکم می شود

سیگار کشیدن را فراموش کنید سیگار کشیدن علاوه بر افزایش خطر ابتلا به دیابت انواع سرطان ها باعث افزایش تجمع چربی در ناحیه شکم می شود

از پیج اینستاگرام هوراسایت هم بازدید بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *